Arvoisat ystävät ja asiakkaamme!

Sippen autokoulu tarjoaa 15.4 alkaen autokoulu palvelujen lisäksi
taksipalvelua esteettömällä 1+8 paikkaisella tilataksilla. Hoidamme kuljetukset tarvittaessa kaikkialle Suomeen. Myöhemmin keväällä tiimiin liittyy toinen samat palvelut tarjoava iso tilataksi.

Invakuljetukset onnistuvat molemmilla autoilla, joista toiseen mahtuu yksi ja toiseen kaksi pyörätuolilla liikkuvaa asiakasta. Toisella autolla voidaan hoitaa myös paareilla tapahtuvia matkoja. Toki myös asiakkaan kavereille ja hänen avustajille löytyy lisäksi reilusti tilaa.

Teemme kuljetuksia myös Helsinki-Vantaan lentokentälle isoillekin ryhmille. Sopimuksen mukaan meillä onnistuu niin säännölliset koulukyydit kuin muut vapaa-ajan matkat.

Sippen autokoulu tarjoaa tutun energistä, iloista ja ennen kaikkea laadukasta palvelua autokoulun ja taksin asiakkaille. Osa kuljettajistamme on liikenneopettajia, jotka vievät sinut turvallisesti perille mihin vain ikinä keksit mennä. Kaikilla kuljettajillamme on reilusti ajokokemusta ja automaattivaihteiset taksimme takaavat pehmeän ja miellyttävän kyydin.